19. siječnja 2011.

venera....part II

toliko sam se raspisala u zadnjem postu da sam potrošila sva slova na tipkovnici:))).....zato danas uz slike pišem samo nužni tekst:))....








za ovakvu škrinjicu potrebno je .....




nakon što sam nalijepila motiv modelir pastu sam grubo nanijela na ostatak poklopca........
poslije sušenja pomoću kutne šablone sam nanijela još jedan sloj paste.....




trebao mi je efekt mješanih boja......koristila sam akrilne boja i twin color u ove dvije nijanse.....




bitumen je nezamjemjiv kad želim postići efekt starog ......
nanijela sam ga kistom a krpom obrisala u samo jednom smjeru....






ispupčeni dio šablone sam premazala mlijekom (ljepilo) za zlatne listiće.....




treba pričekati da se ljepilo osuši....umjesto zlatnih listića koristila sam zlatnu traku
ona se koristi isto kao i traka za depilaciju......prisloni se na namazanu površinu,protrlja rukom i naglo povuče....na mjestima gdje je naneseno ljepilo ostaje zlato.......




prije i poslije lakiranja lakom za zlatne listiće.....







još malo bitumena po rubovima kutije i šablone......




ovo je prva koju sam radila na ovaj način,vjerujem da će svaka sljedeća biti još bolja....















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...