21. siječnja 2011.

malo drugačije nagrade:)......

moram priznati da sam se u ovih 10 mjeseci blogerskog staža nadobivala nagrada.......
ali nisam zaboravila kako je biti "mladi" bloger i čitati kako se nagrade dijele a vas nigdje:))).......
odlučila sam danas podijeliti blog nagradu dragim blogericama i njihovim super blogovima......
to su blogovi koje redovito čitam,blogovi na kojima se osjećam dobro,na kojim se nasmijem.....blogovi iza kojih su divne,vesele i kreativne osobe.....
već znate da je 7 moj sretan broj......
moja nagrada ide za sljedećih 7 blogerica.......


sanja
eda
biljana
izzy
tatjana
sandraZ
lilly




nadam se da će vam ovaj mali znak pažnje s moje strane bar na trenutak uljepšati dan:))....
nagradu možete ali i ne morate proslijediti....od volje vam:))))....

ALI......

kad preuzmete nagradu morate misliti i na nove blogere i uvijet je da drugu nagradu,ovu slatku čizmicu dodijelite na 5 novih,vama dragih blogova (da,biljana i na tebe se ovo odnosi).....ne moraju biti baš novi ali uvijet je da nemaju više od 50 sljedbenika:)........neka i novi blogeri dobiju vjetar u leđa i neka znaju da ih čitamo i pratimo......

molim sve koji ovo čitaju da pogledaju ove blogove,da postanu sljedbenici,da ostave komentar.....
ovu slatku čizmicu za uljepšati dan dodjeljujem na sledećih 5 blogova.....


romantic life
majto´s hemisfere
moj svijet stvaralaštva
art-design
danijelin kutak




ova nagrada se ne prosljeđuje,ona je samo znak da niste same i da vas pratimo:)))....







za kraj moje iskrene čestitke ovom sportašu za sve njegove rezultate a najviše za sve što je postigao u ovoj godini.....BRAVO IVICE!!!!!












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...