16. siječnja 2011.

lovačka....

ne,nije lovačka priča.....
a nije ni lovačka kobasica....
a ni lovačka puška.....


kad mi je prije nekog vremena mama rekla da je dobila salvetu " s onim engleskim lovcima i psima" rekla sam ŠALJI..... kad je stigla dogodila mi se ljubav na prvi pogled:) ......naravno,u strahu da ju ne zbrčkam čekala sam onaj svima nama poznati klik....
rezultat klika je pred vama:))....








3d šablonu sam prvi put radila na ovaj način i nisam bila sigurna kako će na kraju izgledati.....kad budem to sljedeći put radila napravit ću tutorijal.....
a da možda pokušate pogoditi ( ili znati ) šta sam sve i kako radila za ovakav efekt?.....








sređena je i iznutra.....malo lovački zelenog tafta i ukrasna trakica....






za kraj pogled  na lovce iz ptičje perspektive:)).....













Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...