18. siječnja 2011.

kako sam ostala bez teksta......

ne nije za to zaslužan moj poštar ivo.......on je već u godinama kad ne može nikoga ostaviti bez teksta a mislim da ni prije nisu ljudi (čitaj žene) ostajale bez teksta pri pogledu na njega:))).....
ali ono što mi je ivo danas dao u ruke je nešto zbog čega sam ostala bez teksta....





paket od martine:)).....
a u njemu pregenijalna čestitka koja izgleda kao "million dollar baby".......
martinina licitarska škrinjica kojoj sam se divila na slici a uživo je neopisivo slatka i beskrajno lijepa.....
i licitarsko srce <3<3<3<.......




a poruka,kratka i slatka.......cijeli dan mislim na to kako se zbog ovih par rečenica isplati svako slovo i svaka slika koju sam postavila:)).....




šećer na kraju:))))....čokoladni čips!!!.....
kako je tako brzo nestao ne kužim!?!?.....




za kraj i martini i svima vama šaljem pusu preko sedam mora ,preko sedam gora........









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...