15. siječnja 2011.

tek je dvanaest sati:).....

ova godina je počela s nagradama:)).....
i s tehničkim problemima:(......moj komp bi očito išao u mirovinu ali ja se pravim francuz i produžavam mu vijek trajanja......kako god,gospodin je kriv što u zadnje vrijeme na mogu na jako puno blogova.....ali radim na tome i nadam se da će sve na kraju biti OK.....
ali vratimo se na nagrade......sanja je krenula s ovim preslatkim satom i uvrstila me u svoj TOP 12 blogova koje rado čita i koji su joj inspiracija.....
a nakon nje našla sam se i na listi koju su sastavile danijela,lilly,tina,good ghost,andrea.......hvala vam svima od srca:))....




ovaj put ću prekršiti pravila i neću nagradu proslijediti nikom posebno  nego ju dajem svim blogovima koji su na mojoj favorit listi s desne strane:))....svi ste moja inspiracija:))....


ali to nije sve:))......
dobila sam na blogu volim boje ovu ogrlicu i salvete......hvala bjonda:)...




od tine iz splita su stigle salvete i čestitka.....oprosti tina,nisam poslikala ali šaljem pusu isprike:))...




iz daleke ukrajine od verbe stigla mi je ručno rađena čestitka s najljepšim željama na pisamim hrvatskim jezikom.....hvala vere:)).....











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...