1. prosinca 2010.

punom parom:)......

imam nekakav osjećaj da sam vam već lagano dosadna:(......i kad vidite u favorit blogovima da imam novi post pomislite OPET!!!....
ali takva su vremena i meni se eto posrećilo da sam tražana i moram puno misliti i još punije ( više op.a.) raditi....zato nadam, se da ćete bar malo samnom podijeliti zadovoljstvo i činjenicu da se moja kasica-prasica naočigled puni zadnjih dana:))).....a vidjet ćete i gdje će završiti kunice,naravno da ću to podijeliti s vama:))....

jako volim ovakve tacne,male su i slatke i na njih stane točno četvrtina salvete....
prva je božićna a druga će biti nekome poklon pod bor a izbog motiva će poslužiti cijele godine.....









jedna daska manjih dimenzija koja u ove blagdanske dane može glumiti i ukras na zidu:)).....






ovaj motiv je većini vas već poznat i vjerujen da imate tu slvetu......na njoj sam samo na dnu dodala gress deco zbog trodimenzionalnosti a ostatak sam prošla prozirnom pastom......ovaj put sam ju zagladila tako da slika izgleda ledeno.....o prozirnoj pasti ću pisati više nakon što mi prođe sva ova strka:))....






za kraj ovog posta dvije pločice sa sarah key:))..... na prvoj je stamperijin 2k sottile koji se školski raspucao.......na drugoj pločici sam oko okruglog motiva konutr pastom crtala "kao ornamente" i bojala ih naizmjenično zelenom i smeđom.....pa brisala i bojala sve dok nisam koliko toliko bila zadovoljna rezultatom:))...


















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...