29. studenoga 2010.

anđeli i 2k....

za vikend sam radila anđele i isprobavala razne varijante 2k lakova za rsspucavanje.....
na ovom sam radila stamperijin sottile 2k.......iskreno nikad mi s tim lakom nisu bile ovako velike pukotine:)......jedini nedostatak mu je što su pukotine plitke i teško ih je puniti s porporina prahom.....a upravo to sam radila,punila pukotina zlatnim prahom.....na rub sam čupavo nanijela prozirnu pastu i na polusuhu utrljala zlatni prah......
malo paste i na bor,tek toliko da dobije trodimenzionalnost.......








na anđeoskim pločicama sam radila shabby,zlatna boja kao podloga i na nju bijela.......nakon motiva i malo dorade plavom i bijelom bojom šablonizirala sam ih zlatnom:))......
ovdje sam koristila idea 2k ali onu svijetlu verziju:)).....u pukotine sam utrljala zlatni porporina prah:))....










a ovu pločicu sam napravila prije nekog vremena,baš kad je i biljana radila nešto vrlo slično......nije ni čudo da smo radile sličnu stvar jer ovi celulit anđeli baš vole ovakve podloge.....biljo hvala za salvetu:)))....
na njima sam radila s idea 2k,patinastu verziju....onu o kojoj sam radila tutorijal......u pukotine sam utrljala smeđu uljanu boju....






i za kraj kutija-knjiga s motivom anđela.......na njoj nema 2k laka ali se temom uklapa u post.....




















http://img517.imageshack.us/img517/1001/bowdivider.gif
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...