24. lipnja 2010.

kasica-prasica

kao prvo vidite da sam se malo razbaškarila i proširila na tri stupca.....:))
kao drugo ako bacite pogled na moju sličicu vidjet ćete da sam otkrila vrat ali sakrila oči;)......
a kao treće ali ne manje važno...
od danas štedim!!!......
nisam neki trgovac,više sam tip kupca:)))))....ali s vremena na vrijeme moji radovi promjene vlasnika u zamjenu za neku svotu:))).....i onda ja to lijepo stavim u novčanik i potrošim na tržnici ili u prvoj trgovini......
e od danas više nema toga......imam jednu želju koju ne mogu ostvariti jer sam uvijek "kratka"....ali sad imam kasicu prasicu i svečano obećavam da svu zaradu stavljam u kasicu.....
a limena kasica je kupljena u kineskom dućanu i na njoj je bio veliki,ogromni spider-man.....kako da njemu dam novac??.....morala sam nešto učiniti....
sreća je što sam kasicu prošla temeljnom bojom još prije desetak dana ali nisam imala ideju što i kao srediti....
jučer ujutro sam najprije uzela pravokutni podložak za kolače i bakreno-zelenim twin colorom potufkala preko njega i malo po rubovima.....
prije ručka sam iskidala par ružica s ove predivne salvete i naljepila ih....sve sam povezala krem bojom....
popodne prije kave sam nanijela idea 2k .....prvi step sam pustila pola sata i nakon toga namazala na njega drugi......
sinoć kad je sve bilo suho utrljala sam u pukotina smeđu uljanu boju.......
i za kraj samo sve posprejala akrilnim lakom....
a u svemu tome sam zaboravila na lokot koji mi se smješio u prekrasnoj plavoj boji:))))......
morala sam i njega srediti temeljnom bojom i twin colorom......




ubacujem prvu novčanicu,nije velika ali jedan etui je promjenio vlasnika:))))
i ključeve bacam kroz prozor da se ne bi dovela u napast:P...











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...