26. studenoga 2010.

iste a različite:)......

ovih dana nisam s vama:(...imam nekakve nimalo kreativne poslove za obaviti i završiti ali i to se mora....

radim na refule......i ove dvije kutije sam radila nekoliko dana,svaki dan po malo....jednostavno nisam stigla.....
ali nadam se da će od sutra opet sve biti po starom:)))....

moram se zahvaliti i poslati veliku pusu dobroj dušici koja mi je poslala ovu salvetu:))).....PUSA!.....
odmah sam ju iskoristila za  dvije kutije.....motiv lijevi,motiv desni:)))....




shabby škrinjica u kombinaciji bakrene šablone i bijelo plavkaste površine.....
lakirala sam ju saten lakom i opet se oduševila njegovim baršunastim efektom.....šteta da ga ne mogu dovoljno dobro fotografirati:(....










na drugoj kutiji nisam ništa pretjerano kemijala.....cijelu kutiju sam prešla lazurom za drvo u boji tikovine.........na poklopcu je salveta,rubove cijele kutije sam samo malo naglasila bitumenom.....
na kraju sam ju lakirala lakom visokog sjaja tako da izgleda kao da je na njoj led...koliko se to uopće vidi na fotografijama:((....


















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...