26. listopada 2010.

shabby i 2k na kutijama....

ovo sam večeras završila.....umorna sam,oči mi se sklapaju.......sutra je novi dan....
ispričavam se svima što me nema ovih dana na blogovima ali imam neke neodgodive stvari za riješiti tako da nemam vremena.......vi mi samo i dalje budite vrijedne i kreativne,sve ću ja to nadoknaditi:))....





shabby ovalne kutije......
tamno zelena boja,nakon sušenja vosak i preko njega bijela boja.......kad je sve dobro suho šmirgl papirom pobrusim rubove....




nisam mogla a da ne fotorafiram i kako sam od boja koje imam dobila točno određenu nijansu tamno zelene.......zelena,plava i smeđa.....




na shabby kutije sam nalijepila ovaj rižin papir s muchovim motivima....
i hvala izzy na recenziji za mod podge ljepilo.....zaista je izvrsno:))....




gledala sam u to i gledala i nekako mi se činilo prazno....




uzela sam šablonu.....ne treba mi neka velika jer u ovom slučaju koristim samo segmente šablone....






nakon što se zelena boja osušila preko šablone sam prošla i zlatnom bojom.....ne puno,tek mjestimično.....






sad su kutije shabbirane,naljepljen je motiv i stavila sam šablonu u dvije boje.......ali ipak mi je ( još uvijek ) nešto nedostajalo....bile su mi previše bijele:))....




vrijeme je za IDEA 2k lak za raspucavanje.....o njemu sam već pisala i napravila tutorijal .....ako je netko propustio ili zaboravio kako se radi s tim proizvodom može pogledati OVDJE....
u pukotine sam utrljala zlatni prah ali mjestimično i smeđu uljanu boju.....


nakon svega sam zadovoljna....konačno:)))).....








ovaj etui mi je slučajno bio na stolu pa kako bi sanja rekla imala sam boje i sliku tako da sam i njega dotjerala......
na žalost od takvog je materijala da pukotine na njemu nisu jako vidljive.....









laka vam noć.....









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...