28. listopada 2010.

giveaway.....anđeoske pločice....

još jedan giveaway na ovim prostorima:))).....očito ima nešto u riječkom zraku:)))....
nakon biljane i kod mene ako budete imali sreće možete dobiti drvene pločice:)))....
3 ANĐEOSKE PLOČICE su shabby na drvetu sa struktur pastom naglašenim šablonama....malo bitumenom,zlatnog dekorativnog gela,malo sjenčanja...lakirano saten lakom.....
ma znate mene,svašta koristim.....:))))

giveaway počinje odmah i traje do 10.11...........












gledam po drugom blogovima ovaj generator i baš me je zaintrigirao.....malo sam kopala dok nisam došla do stranice i uputa:)))...... odlučila sam da ću ga i ovaj puta i ja koristiti......pisanje ceduljica s imenima ima svojih čari ali i nedostataka.....
neka ovaj put o dobitnici odluči stroj:))))....jedna od vas će dobiti sve tri pločice:)).....
kako generator bilježi svaki ulaz posebno da bi povećali svoje šanse dajem vam čak tri mogućnosti....










- prvi ulaz - ostavite komentar na ovom postu....
- drugi ulaz - postanite moj sljedbenik i ostavite komentar.....oni koji su već sljedbenici ako žele mogu ostaviti komentar da to već jesu ( ja to naravno znam ali stroj ne zna )......
- treći ulaz - na svoj blog ( u post ili negdje sa strane) stavite link i sliku na ovaj giveaway i ostavite mi komentar o tome......


the rules

-first entry - leave a comment on this post ...
-second entry - leave another comment and let me know if you are a beloved follower (new or old) ...
-third entry - on your blog put link and picture for this giveaway and leave another comment to let me know...


my international followers are welcome!........



dodatak......

vidim da ste malo zbunjene s pravilima  jer je random generator novi na našim blogovima ........evo dodatnog objašnjenja.....
kad kupujete srećku npr božićnu ako kupite jednu imate jednu šansu za dobitak a ako kupite tri šanse vam se povećavaju.....
isto je i ovdje......zato sam vam pustila mogućnost da ostavite ako želite čak tri komentara.......ne moraju biti jedan za drugim ali moraju biti u okviru pravila.....

u praksi bi to trebalo izgledati ovako nekako.......


1. komentar - draga mare anđeli su divni,krasni bla,bla,bla.......
2. komentar - tvoj sam novi sljedbenik ili tvoj sam sljedbenik već duuugo.....
3. komentar - stavila sam link za ovaj giveaway na svoj blog.......


svaki komentar ima svoj redni broj a generator će na kraju izbaciti jedan broj..........
pločice su u kompletu i dobitnica će biti samo jedna od vas........jedna sretnica će dobiti tri anđela čuvara samo za sebe.......



moram reći da ste divne,hvala vam puno što me pratite.....:))











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...