6. listopada 2010.

igre sa staklom.....

uf,uf nakupila se prašina na opciji "novi post"......malo sam stala s radovima,imala sam nekih važnih stvari za obaviti i boje i kistovi su morali čekati.....
a u pauzi sam se malo igrala igrala sa staklom........i usput fotografirala :)).......
uz već postojeći servis s istim uzorkom ovi dodaci će popuniti stol jednoj gospođi....




sviđa vam se?.........meni je jako zgodno:))......
sve je počelo s ovim.....jedna staklena zdjelica,stakleni tanjur i komplet za ulje,ocat,papar i sol....




komplet začina sam najprije obojala bijelom akrilnom bojom......motiv sa salvete sam čupkala .....
često radim sa spužvicama i koristim spužvice za suđe.....podijelim ju na tri-četiri dijela,skinem grubi zeleni dio i pomoću pik trake napravim držač.....tako dobijem zgodan tufer:))))






zalijepiti iščupkane motive na bočice je bio relativno lak posao.........a vidi se da sam ovaj dio radila  kasno u noć zar ne:?)))))




na tanjuru sam radila obrnuti decoupage..........najprije motiv pa boja.........
za početnike - dobro je salvetu dodatno impregnirati debljim slojem ljepila jer se kod tanjih salveta zna dogoditi da akrilna boja probije kroz salvetu........






na zdjelici je dvostruki decoupage.....znači najprije motiv,na njega akrilna boja i na to opet motiv s vanjske strane........








ove male neravnine od nanošenja boje spužvicom malo pošmirglam:)).....


sjećate se ove decoupage 2k glazure ?........kao stvorena je za ovo:)))......zašto?....zato što se nakon toga sve može prati:))..........




ona se sastoji od dvije smolaste tekućine koje se mješaju u omjeru 1:1......priložene upute su jako dobre pa ako kupite ovaj proizvod samo ih dobro pročitajte:).....



dobro izmješam obje komponente i pričekam da se prožmu:))).....




nakon 20-tak minuta sve premažem tom smjesom........( hehe nije lako fotografirati,definitivno mi je falila jedna ruka:).....




nakon toga sve sam ostavila da se suši četiri dana.......da,da četiri dana:))......možda će vam se činiti i da je prije suho ali poučena prijašnjim iskustvom pustila sam da se sve doooooobro osuši........
i mali ali koristan savjet......sve postavite na nešto povišeno jer uvijek postoji mogućnost da ste pretjerali s debljinom kod nanošenja i da će se smola cijediti....ovako vam se neće zalijepiti za podlogu:)).....




i još jedan mali detalj......nisam očistila bočice na vrhu prije "staklarenja" ali sam pazila kako sam nanosila smolu.......zato sam kasnije mogla očistiti navoje na njima:))).....




i to je otprilike sve na ovu temu.....još samo pojedinačni pogled na sve:)))))......
















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...