25. rujna 2010.

patchwork...

nešto sasvim novo))).....
volim eksperimentirati i priznajem da mi svakakve ideje padaju na pamet.....nešto od toga uspijem realizirati a neke ideje su na čekanju:))....




kako sam napravila patchwork uzorak na poklopcu???........koristila sam ove dvije salvete....




izrezala sam traku od svake salvete i zalijepila na tanji karton.....




nakon toga sam rezala svaku stranu pod kutom od 45°.......na kraju sam,logično, dobila kut od 90°..)))))...




izrezala sam četiri komada....stranice su 3 cm jer mi je tako odgovaralo za veličinu poklopca....




kako sam dobila štepanu mrežu na kutiji???.....
kutiju sam obojala u tamno sivu,antracit boju......za postavljanje mreže koristila sam pik traku i kutomjer....




postavila sam traku na kutiju pod kutom od 45°......




nastavila sam lijepiti trake jednu do druge.....traku prenosim na drugu,bočnu stranicu.....
za ovo što sam ja radila nije bilo potrebno čvrsto pritiskati traku jer je ovdje služila samo kao orjentir.....ali ako radite pruge akrilnim bojama onda morate traku dobro nalijepiti da boja ne bi prošla kroz nabore i dijelove koju nisu na podlozi:)))...




nakon toga uklonila sam svaku drugu traku i dobila isti razmak......ovako možete raditi bilo kakave pruge na bilo čemu:))....




iscrtala sam "štep".....




nakon uklanjanja trake to je izgledalo ovako....




lijepim drugu traku okomito na štepove........naravno,možete se odlučiti i za neki drugi oštriji ili tuplji kut:))......meni je za obim ove kutije odgovarao pravi kut:)).....




ovaj put sam "štepala" bijelom konturom i mogu reći da je to pravo otkriće.....sve je teklo glatko i bez problema:)))...




na kraju sam zvijezdu nalijepila na poklopac a na sredinu sam stavila jedan vintage gumb kojem sam (klještima) otkinula onaj dio kojim se zašiva :)))).......
( ovo na drugoj slici nije ogrebotina nego nit silikonskog ljepila koje sam koristila za gumb)......



















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...