9. listopada 2010.

brojač posjeta....

dok čekam da mi se suši lak na nekim stvarima želim s vama podijeliti nešto što sam slučajno otkrila:))...
već znate da pišem samo o onome što sam isprobala na " vlastitoj koži":))...
prošli tjedan sam greškom obrisala gadget u kojem je bio kod za "crvenog čovječuljka"......ne pitajte kako ali eto dogodilo se:((......
sjetila sam se da na chic blogu postoji kod i kopirala sam ga.....ali dogodilo se da sam imala puno veći broj posjeta nego inače i to stalno s istih blogova.....moram opet reći da ne znam kako i zašto .....
javila sam tei ali razumijem da ona ima previše obaveza i da nije stigla reagirati....
znam da vas ima još koji imate takav kod i ako želite znati stvarno stanje i broj posjeta baš za svoj blog evo šta trebate uraditi.....

klik na "čovječuljka"....




pronađite GET ONE i kliknite....




kopirajte kod "zaokružen" crvenom crtom.....




i pastajte ga u prazan HTML java script gadget.....stari kod obrišite:).....




peace of cake,zar ne?.......







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...