25. rujna 2010.

nagrada:)))........

još jedna nagrada!!......ova stiže iz italije......
crocchette s blog mille lavori je među deset nagrađenih blogova uvrstila i ovaj blog.....:))
svakako posjetite njen blog jer osim što jako zanimljivo izgleda na njemu možete vidjeti zaista puno toga jer crocchette radi decoupage,veze,uređuje namještaj.....
istu nagradu sam dobila i od tine s bloga tinin kreativni kutak.....pogledajte i njen blog na kojem ćete osim decoupagea pronaći i nakit i puno savjeta......
zahvaljujem se,svaka nagrada je znak da ono što radim ljudi prepoznaju i na neki način vrednuju:))).....







kad preuzmete nagradu a zapamtite da sam vam ju dala zato što volim vaš blog :))......trebate uraditi sljedeće.....
-napisati od koga ste dobili nagradu i staviti link na taj blog....
-napisati 10 stvari koje vas čine sretnim......
-podijeliti nagradu na 10 drugih blogova i obavijestiti dobitnike:))....

što me čini sretnom??......osim općih stvari kao što su porodica,prijatelji,zdravlje sretnom me čine male svakodnevne stvari .....
1.pogled na more,imam sreću da mi je to svakodnevno moguće:))....
2. osmjeh nepoznatog djeteta:)......
3. čavrljanje ispred trgovine sa starijim susjedama koje žive same,često im je to jedini razgovor taj dan:)....
4.lijep i sunčan dan,možda zvuči otrcano ali je istina:))...
5. kistovi,boje,ljepila,salvete i rad koji je najbliži onom savršenom koji sam zamislila:))...
6. dobra knjiga,ona koju ne prestajem čitati dok ne dođem do kraja bez obzira na sat:))....
7. kad nazove moja nećakinja (10 god) i kaže "bok teta,šta radiš?..."
8. kad mali cvjet koji sam kupila naraste i postane veliki cvijet:)).....
9. sretna sam što moja dva bloga izgledaju baš onako kako ja hoću i što sam u zadnje vrijeme naučila dovoljno da mogu sve ne blogu sama srediti:))....
10 sretnom me čine dobri ljudi.......

nagradu dodjeljujem sljedećim blogerima.....

jasminka......suncokret
biljana......biljana shabby
sandraZ......so chic handmade jewelry
izzy......izzy creations
sanja.......kreativnost
vesna....sretno vrijeme
lenka.....krpice i konci
maite-vitoma.......los otros reciclados
amparo.......el blog de amparo
ivcia....aniol z zielenca



ali ovo nije sve za danas:)))).......vidimo se,čitamo se:))))









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...