23. rujna 2010.

okviri....

prije nekoliko dana sam kod prijateljice u garaži vidjela punu vrećicu okvira......njen suprug je bio slikar a sad okviri stoje neiskorišteni u garaži.....
već pogađate da mi ih je sve dala tako da možete u skorije vrijeme očekivati još radova na tu temu.....




o samom postupku rada ne trebam previše pisati,radila sam shabby tehniku....
super je što su ovi okviri već bili zlatni tako da sam ih samo prošla voskom ....nakon toga jedan sam obojala bijelom akrilnom bojom a drugi s crnom.......mala razlika je što sam crnu boju nakon nanošenja potufkala onom grubon,zelenom stranom spužvice za suđe:))).....
na kraju sam sve pošmirglala i lakirala mat lakom......








ovo sam na brzinu isprintala dva crno bijela portreta da ne slikam prazne okvire.......možda nekad tu uokvirim crno bijele goblene,čula sam da ih ima za kupiti u unitasu:)))









već sam pisala o sunčanoj nagradi koju sam dobila od cris iz portugala
u međuvremenu sam dobila još nekoliko sunčanih nagrada .....
od marie iz grčke,zaljubljenice u decoupage i romantiku....
od tine iz splita....nima splita do splita:))....
od jasne naše samozatajne blogerice iz slavonije,zaljubljenice u ruže i anđele....
svako pogledajte njihove blogove,one rade s dušom:)))....
hvala vam što pratite ovaj blog  i što nalazite za shodno nagraditi ga:))....





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...