19. rujna 2010.

ruže........

priznajte da ste nakon par zadnjih sve tamnijih radova pomislili da prelazim "on the dark side"......
ha ne,ne:))))....ima u meni još romantike....

-dokaz br.1 mali ladičar...
-dokaz br.2 minijaturna psiha.....

već dosta dugo imam ove dvije drvene stvarčice ali nedostajalo mi je inspiracije i pravih motiva za raditi ih....imala sam nekoliko ideja ali svakoj je nedostajalo ono nešto.....:))
tek nakon što sam dobila ovu salvetu sve je nekako samo od sebe sjelo na svoje mjesto:)).....ovo je jedna od najljepših salveta s ružama koje sam imala....
draga kajka hvala ti još jednom što si mi ju poslala:)))....
znam da se ovakvi motivi mogu naći na decoupage papirima ili na rižinim papirima ali ja jednostavno volim raditi sa salvetama.....
to je često borba čovjeka i zvijeri:))).....ona se pokušava zgužvati,pokidati a ja joj ne dam:)).....iskreno,često je rezultat 1:1......
i kako bi rekla jedna moja draga prijateljica "puno faldica na salveti je šlamperaj ali gdje koja je baš šarmantno"........
priznajem da imam i šarmantnih radova:))).....
salvetu sam dobila samo u jednom sloju i tek kad sam ju nalijepila vidjela sam da nije bijela nego malo zelenkasta.....no problem,malo sam se poigrala bijelom i zelenom bojim:)).....crackle sam stavila samo na par mjesta,da malo "ubijem" monotoniju:)))....
no dosta o meni ajmo malo o mojim radovima:))))).....
neka slike govore:))...

















za kraj moram s vama podijeliti nekoliko životnih mudrosti:)).....


1. pušenje skraćuje cigaretu.

2. alkohol ne rješava probleme....... s druge strane, ni mlijeko također!

3. rođendani su korisni! .....što ih više imaš duže živiš!......

4. neke greške su tako zabavne da ih je šteta napraviti samo jednom!......

5. kada se sretnu radnici, igraju nogomet..... kada se sretnu šefovi,
igraju tenis..... kada se sretnu manadžeri, igraju golf.....
što je funkcija veća loptice (balls) su manje!


pusa i uživajte u nadolazećem tjednu:)).....




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...