7. srpnja 2010.

još nagrada!!!......

tako je to s nagradama ili ih nema ili kad krenu onda ih je puna vreća:))))....
zahvaljujem urški što je na ovim prostorima pokrenula lavinu medeka......danas je bilo jeko simpatično vidjeti da se medo smješka gotovo na svim blogovima.....i ja sam dobila još jednog ,stigao je od tee.....hvala ti :)
a sad stižu i druge nagrade:))
čitam našu dragu phoenix tzv.škicericu:))))...draga phoenix znam kako ti je, ooo znam:)))).....nakon dugo vremena i nekih foruma na kojima sm bila jako aktivna malo sam se "štufala" komentara.....sve vas ja pratim i sve vidim ali ne ostavim uvijek komentare....tko će zamjeriti nek vrati istom mjerom:))))......
ali ipak se .prijavljujem se za radno mjesto "škicer 2" :)))).....
s ponosom preuzimam nagradu koju nam je phoenix dala.....hvala ti :)....


stigla je nagrada i od jovane,blogerice koja mi olakšava svakodnevnu muku i pitanje - šta danas za ručak? - hvala ti.....:)





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...