6. srpnja 2010.

blog nagrada - blog award

jutros me urška ugodno iznenadila ovom nagradom......
na njenom blogu tinselee dočekao me je preslatki medo.....:))
hvala draga i velika pusa :)))).....




Pravila:
-proslijedi nagradu na 10 blogera(ica)

-napiši post o nagradi, tko ti ju je dodijelio i stavi slikicu

-blogere koje si nagradila obvijesti preko komentara na njihovom blogu



The rules:

* Give this award to 10 sweet bloggers.

* Make a post about the award including the picture and mention the person who gave it to you.

* Put the award on your blog.

* Let your nominated 10 know you’ve awarded them by leaving a comment.


uvijek je teško odabrati samo nekoliko blogerica a ja sam ovaj put odlučila da ću nagradu dati blogericama koje su prve ostavile komentar na mom zadnjem postu (na žalost zbog teh. problema na vide se svi komentari)......pojačane s nekoliko blogerica koje redovito dolaze na moj blog.....


- zondra
- biljana
- lenka
- sanja
- izzy
- sandraZ
- ladyA
- LoLa
- croccheta
- kiciula

pusa svima i neka igra ide dalje :))))))......



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...