8. srpnja 2010.

colorink

colorink je vrlo zgodan za postizanje efekta prelijevanja boja,točnije boje se zaista prelijevaju i mješaju na neponovljiv način.....gotovo je nemoguće napraviti dva puta istu stvar.....
tek se upućujem u rad s tim bojama i nisam ekspert ali podijelit ću s vama ono što sam do sada naučila:)......
danas ću vam pokazati kako sam radila malu staklenu bombonetu.....
koristila sam crvenu i žutu boju,razrijeđivač,spužvicu i obavezno rukavice!!!......
boja je jako jaka,brzo se suši i ne pere se lako.....dakle ,rukavice obavezne!!....





radim zdjelicu s unutarnje strane tako da nakapam malo žute i malo crvene boje.....ne stavljam više boje odjednom jer se brzo suši.....ako je potrebno nekoliko puta po malo kapnem boju koju želim.....




spužvicom potufkam boje nejednako,na mjestima gdje se spajaju dobila sam narančastu......




razrijeđivač sam stavila u bočicu s raspršivačem......na mjestima gdje su mi vidljivi spojevi boja pošpricam razrijeđivačem .....s njim se dobiju ljepši prelazi i prozračnija struktura.....




sad sam dobila šarenu prozirnu zdjelicu.....da naglasim boje zdjelicu sam s unutarnje strane obojala u bijelo....




poklopac je rađen na isti način i ovako izgleda gotova bomboneta..




evo još malo radova s colorink bojama.......za sada sam kupila samo žutu,crvenu i plavu boju pa su moje kombinacije ograničene:))))....
jedna šalica rađena s plavom i žutom bojom.......leptir je rađen naknadno,šablonom i plavom patinom....




i zdjelica koja podsjeća na mlječni put zar ne????.......rađena je i izvana i iznutra......koristila sa samo plavu i žutu boju:))......




i na kraju staklena tegola rađena na radionici s većim izborom boja:))))).....koristila sam smeđu,narančastu i maslinasto zelenu........ispod je zaljepljena zlatna folija koja daje dodatni sjaj ........ šablona je na kraju rađena zlatnom bojom s gornje strane.....









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...