10. srpnja 2010.

punjenje baterija

sinoć sam bila u opatiji.....legendarni mjuzikl JALTA,JALTA na ljetnoj pozornici......
đani stipaničev,danijela pintarić i odlični dražen čuček.......nisam fotkala,malo mi je neprilično iz publike blicati.......
ali podijelit ću s vama zadnji song - neka cijeli ovaj svijet-
pronašla sam verziju sa sandrom bagarić .......sinoć je danijela pintarić bila u ulozi nine.............
da ne duljim.... uživajte....







već sam spomenula da sam prošli vikend bila u "divljini",uvjetno rečeno:))......
na cvijetnu nas ima više iz rijeke i redovito se nalazimo na kavama svaki drugi četvrtak.....raspon godina nam je od 30 do 70 i nešto ali je uvijek zabavno i veselo......
prošli vikend smo imali prošireni sastanak u vikendici kod vrbovskog......puno njih je najavljivalo dolazak ali su  neki odustali iz privatnih razloga......na kraju nas se okupilo dovoljno da nam bude lijepo i veselo i da svi možemo međusobno razgovarati ......i tako cijeli dan,od 9 ujutro da 9-10 navečer:))...
princip je bio DOĐI I DONESI...... na stolu se našlo svega - domaći kruh,pašteta od gljiva,carpaco od inčuna,salata od riže,pita zeljanica,rolice od piletine,rolano carsko meso,kineski čevapi,pohane tikvice,šunka,jaja u umaku od hrena......
veelika,predobra torta,kocke od lješnjaka,pita od višanja i jabuka,krafne.....
evo nekoliko sličica tek da vidite :)))....


 i za kraj još jedna nagrada ......hvala ti draga kaća: :x)).......
nagradu prosljeđujem svim blogovima koji su na desnoj strani...sve vas pratim i od svake nešto naučim........drage  moje kreativke zaslužile ste ......:))))
pusa:)......




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...