5. lipnja 2010.

ruže i filcanje

već i ptice na grani znaju da je tea jučer u rijeci održala prezentacije.....naravno da to nije moglo proći bez mene kao prave blogerice i hobistice:).......
u knjižari migotin je bila gužva,puno zainteresiranih,bernarda je na kasi stalno nešto otkucavala i naplaćivala.......pokorno priznajem da sam i ja kupila neke stvari koje nisam planirala,ali vi me razumijete zar ne?.....
nakon prezentacije rada s 2k sam mislila otići ali mi je tea rekla da bi mi možda bilo interesantno pogledati filcanje.......i tako sam ostala.......i naravno,već pogađate, još dok je trajala prezentacija uzela sam vunu u dvije boje i iglu za filcanje:))).....
sinoć mi nije dao vrag mira i morala sam bar malo,malo bockati tom iglom......rezultat nije spektakularan ali sam prilično zadovoljna......više budućim mogućnostima nego trenutnim uratkom;)....
bez obzira na sve ponosno vam pokazujem moju prvu filcanu minijaturu.....


prije par dana mi se dogodilo da sam se ujutro sjetila da popodne moram na rođendan......naravno niš nisam ni kupila ni pripremila jer sam potpuno zaboravila na to.....
na sreću sjetila sam se da imam ovaj okvir.....nije na njemu bilo baš previše posla ali bila sam knap s vremenom ..... na kraju je sve dobro završilo,stigla sam na rođendan na vrijeme s okvirom umotanim u celofan s velikom ukrasnom mašnom....


ovaj okvir ima svoju malu priču......kupila sam ga u ofertisimi još dok je snijeg obilno padao na ovim prostorima.....bio je ružan i neugledan,mislim okvir ne snijeg :))......presvučen imitacijom nekakvog hrastovog drveta((........
ali bio je tak slatki i mali i pun potencijala i vikao mi je "uzmi me,uzmi me!".....
odmah po dolasku kući sam se nadobudno primila uređivanja......stavila sam jednu lijepu plavo bijelu salvetu i preko nje 2k medium.......nakon sušenje u pukotine sam utrljala bijelu uljanu boju......užas!!.....sve je postalo blijedo,anemično.....ali ne odustajem ja tako lako,uzimam plavu uljanu i utrljavam nju....užas x 2!!!! .....sad je sve još gore.......na kraju u pokušaju da spasim stvar i ovog siročića uzimam srebrni porporina prah.....pogađate,strava((.....a on,okvir,sve to stoički podnosi........
ostavila sam ga sa strane i gotovo zaboravila na njega do već spomenutog,gotovo zaboravljenog rođendana.....
najprije sam okvir prošla temeljno bojom,preko svega onoga i 2k i uljane boje i praha.......ova predivna salveta s vintage ružama se nekako nametnula kao motiv......iskidala sam ruže,poljepila ih na okvir,krem bojom spojila i povezala cijeli motiv i sve dobro polakirala.......inače uvijek lakiram lakom i kistom ali sad nisam imala vremena i koristila sam akrilni lak u spreju.....brzo se suši i dovoljno je sjajan.....

pusa .......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...