7. lipnja 2010.

nešto novo,nešto staro

ova kutija je potpuno po mom gušto......znam da radim sa svakakvim motivima ali najviše volim ovako nešto.....grafički motiv s crtama,kružnicama i trokutima a sve razbijeno jednom ružom.....
na poklopac sam stavila papir,na njega idea 2k......već dugo imam taj 2k ali sam do sada s njim dobivala samo fine,sitne pukotine......tek sam u petak od tee saznala da se veličina pukotina određuje vremenom sušenja stepa 1......pusa tei :).....
ako nakon 20 min na step 1 nanesem step 2 onda dobijem ovako velike pukotine ....a velike su :) jer je poklopac kutije dimenzije 14 x 17..... ako step 2 nanesem nakon nekoliko sati dobijem male i sitne pukotine......




čajnik je stari metalni.....žao mi je da ga nisam poslikala prije ali bio je bijeli s nekakvim zelenim i žutim trokutima......pravi socijalistički dizajn :(.....
moj zadatak je bio da ga pretvorim u nešto što je nekad bilo novo i lijepo ali je zub vremena ostavio traga na njemu.....koliko sam u tome uspjela prosudite sami...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...