2. lipnja 2010.

šeširi i druge stvari

zaboravila sam se pohvaliti da sam na flori kupila ovaj prekrasni šešir......ručno je rađen od sušene morske trave......navodno ga moram pokvasiti da bi se prilagodio obliku moje glave ali čekam ipak nekakav topliji ,sunčan dan.....gospođa lidija koja radi te šešire izrađuje i prekrasno cvijeće od krep papira.....na žalost nisam se sjetila poslikati ih......

a ova tri mala šeširića smo prošli tjedan moja mama i ja naheklale i oni su dio jednog mog budućeg projekta......samo da uhvatim malo više vremena za boje i ljepila....upaljač sam stavila tek toliko da vidite veličinu šeširića.....


kako ja ipak ne mogu bez malo salvete ,ljepila i boja ukrala sam si zadnje dvije noći sna da bih radila na ovome......
kutijica je morala imati starinski štih a božuri su se odlično uklopili u cijelu priču......malo šablona i patine i kutijica za nakit je gotova....



s koferčićem je bila potpuno druga priča...... bilo je zadano da bude bijeli,cvjetni i prozračan......ova predivna salveta mi je sjela na njega "ko budali šamar" :))))....još samo malo u roza posjenčani rubovi i šablona bijele ruže u roza unutrašnjosti....






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...