13. lipnja 2010.

škrinjica za nakit

konačno sam završila ovu škrinjicu.....razvlačim ju već više od deset dana,malo mi je vrućina udarila u glavu:)))......
od salvete sam iskoristila samo motiv cvijeta na poklopcu......prije toga sam na poklopcu preko čipke sitnog uzorka na rubove modelir pastom napravila reljefnu strukturu......sa strane sam izvlačila smeđe i bordo crte tako što sam plosnati kist jednom stranom umočila u smeđu a drugom stranom u bordo boju i povlačila po škrinji.......... na to sam radila šablone sa zlatnom patinom....za kraj sam na cijelu škrinju prstima nanijela bi-color sa zlatnim odsjajem......a ovo što se vidi po rubu je upravo to zlato koje u kombinaciji s dva sloja laka na slikama izgleda kao da je nešto muljavo :((.....


iznutra sam škrinju obukla u saten boje starog zlata......
za one koji nisu taj dan bili u školi ili nisu slušali na satu mogu ponoviti gradivo jednim klikom........KLIK......





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...