15. lipnja 2010.

nešto morsko i nešto plavo

jedna morska škrinjica.......morala je uzgledati staro,kao da je pronađena ne nekom tavanu ili u podrumu......
koristila sam idea 2k,u pukotine utrljala smeđu uljanu boju.......unutrašnjost sam doradila smeđom i patinom........špaga na unutarnjoj strani poklopca je tek mali detalj .........kao i kopča i šarke koje sam lagamo prošla smeđom i plavom te patinirala i polakirala.....



i jedna kutija s pomalo zaboravljenim načinom zatvaraanja.......nekad su se pernice tako zatvarale ......i otvarale,naravno :))))).......poslužit će mi za patente:)........
okolo sam stavila plavo bijelu salvetu patchworak uzorka...........na bijelom poklopcu sam najprije preko šablone išla bijelom modelir pastom,nakon sušenja sam ju nejednako potufkala plavom bojom.......da bih još više istakla uzorak na poklopcu koristila sam 3D....i malo pošpricala plavom bojim,prstom preko kista.....i na kraju sve dobro polakirala......:-)









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...