26. travnja 2010.

pokušaj i ti.....

često radim kutije koje su iznutra neugledne......baš ova je bila obljepljena nekakvim crvenim plastificiranim platnom......izvana sam ju uspjela srediti ali iznutra je ostao vidljiv ružni prijelaz između kartona i tog platna.....riješenje je bilo da je podstavim iliti obučem u platno...
uzmite u obzir da sam sama snimala i da su slike malo mutne a i platno malo nabrano......važan je postupak...






ovaj mali tutorijal sam postavila negdje na početku moje blogerske avanture kao slideshow ali na prijedlog jedne drage cure postavljam ga ovako ...korak po korak,riječ po riječ....


treba vam malo nekog zgodnog platna,ja sam koristila bijeli saten.......i trakica od kartona srednje debljine npr.karton iz ženskih čarapa.......karton izrezati na otprilike 1 cm širine,dužine koliko je opseg kutije......ili ako nemate ,kao ja,toliki karton izrežite ga tako da vam sastavi dođu u kuteve..






kartonsku trakicu naljepite s ljepilom za salvete ili drvofiksom na platno...






prevrnite i prepeglajte rub.....






tako prpremljeno platno pažljivo ljepiti uz gornji rub kutije.....ja sam koristila pištolj na vrući vosak ali može poslužiti i neko drugo jače ljepilo.....






nakon što ste zaljepili trakice s platnom oko cijele kutije malo sve pričvrstite običnim kvačicama za veš,da se dobro uhvati....






višak materijala lijepo složiti i zaljepiti na dno kutije.....






od kartona izrezati komad veličine dna i pažljivo ga presvući platnom.....sve zaljepiti...






tako presvučeno dno zaljepiti na dno kutije i pritisnuti nečim....zašto ne bocom dobrog vina ;).....






na kraju oko gornjeg ruba po želji možete zaljepiti nekakvu ukrasnu trakicu.....ona će ujedno sakriti i male nepravilnosti kod ljepljenja.....kad usavršite cijelu ovu priču možda trakica i neće biti potrebna.....









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...