31. svibnja 2010.

flora art

drage moje blogerice nije me bilo nekoliko dana na ovim našim blogerskim valnim dužinama ali nemojte misliti da sam sjedila skrštenih ruku i odmarala se...... bilo je ovo nekoliko vrlo burnih dana ispunjenih brojnim događajima......bila sam u zagrebu,na flora artu i u požegi zbog obiteljskih obaveza.....
moram se pohvaliti da sam upoznala našu dragu LadyA......jedna simpatična,zgodna i jako draga djevojka s predivnim zelenim očima.....pusa za ugodno druženje:))

prije svega prošli tjedan sam završila dvije tacne,različite po svemu.......i po stilu i po veličini i po bojama.....
na crnu sam stavila salvetu na cijeli donji dio i malo ju doradila zlatnom patinom......i prelakirala dva puta lakom visokog sjaja....
a mala bijela s trešnjama na dnu ima četvrtinu ove preslatke salvete......tek sam vanjske rubove lagano prošla zelenom a unutarnje rubove patinom......slova sa strane su šablone.....


na flora artu sam izlagala na štandu kreativne udruge suncokret.....tu sam na štandu u društvu naše preslatke bubirubi......naravno,imam na sebi i novu tuniku;)........a gospon koji je ušao u kadar pomno proučava jedan od mojih etuia.....
tacna s trešnjama je prodana u roku odmah))))) a što se ostaloga tiče pa eto mogu samo reći da sam pokrila troškove )......


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...