10. lipnja 2010.

giveaway

još jedan giveaway kao što sam i obećala prošli mjesec.......
u rijeci ima nekoliko zgodnih trgovina s metražnom robom.....tena,li-la,albonacomerc......
nekako najviše volim odvojiti bar dva sata i provesti ih u albonacomercu......to je velika trgovina koja na prvi pogled liči na skladištu.....ali u tom skladištu često pronađem prave male bisere,zato mi je i potrebno sat-dva hodanja i kopanja po materijalima :)))))).....
i ovaj materijal sam kupila kod njih.....cijena prava sitnica :)))).....odlučila sam sašiti nešto od njega i poloniti nekome od vas........



sašila sam maramu dimenzija 68 x68( tu dimenziju je diktirao uzorak ),
traku-maramu s lastikom za vruće dane i malu vrećicu sa satenskom vezicom.....u njoj možete u torbi držati sitnice za npr."one dane u mjesecu"........ili šta god vam drago :))).....



svi koji su zainteresirani za ovaj set ne trebaju raditi ništa posebno .....dovoljno je da ostavite komentar da vam se ovo sviđa ......:).
u "šešir" ulaze svi koji ostave komentar do ponoći 15.06.......
naša mala i već poznata tročlana ekipa će se opet naći na kavi i izvući sretnu dobitnicu........ nadam da ovaj put neću imati nikakvih tehničkih problema i da ću vam moći pokazati i fotke s izvlačenja......




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...