11. lipnja 2012.

buđenje mrtvih:)......

naslov nema nikakve veze samnom osim što volim britanske serije.....
i što je krajnje vrijeme da nešto napišem.......
prije nekog vremena je moj stari komp jednostavno otkazao poslušnost a kako sam bila u nekreativnoj fazi to mi je bio alibi za nepisanje......
kraj moje desne noge sad nečujno prede nova zvijer koja ni na koji način nije potakla moju kreativnost:(.......
i foto aparat koji je u prošlom postu "kaput" je dobio više nego dostojnu zamjenu......


dalmatinska inspiracija između bombona i šalice za kavu viđena očima novog canona:)).....




ako spomenem i registraciju auta možete naslutiti da sam se prošli mjesec financijski ubijala:((.......
ali dobra je vijest da sam se zdravstveno oporavljala:)......
a uz to sam,ne prvi put,nasjela na izazov kopanja po vlastitom smeću......uvijek me zavedu šarene laže zapakirane u celofan :)).........i moja svijest  o  recikliranju:).......
ali neke stvari se ne mogu ili nisu vrijedne recikliranja:(.......osim ako novi ministar zaštite okoliša ne smisli nešto po tom pitanju:)).......


za kraj imam jednu molbu za sve vas koji ovo čitate.....ne zaboravite na samopregled!.....
nedavno je meni draga osoba operirala karcinom dojke......ne morate ostavljati komentar ali vas molim da na trenutak ljilji pošaljete dobre vibracije jer svaka pomoć na njenom putu oporavka je dobro došla.....









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...