13. kolovoza 2013.

tirkizno plava je.....

mislila sam ovaj post početi drugačije ali nakon bezuspješnog pokušaja da na fotografijama dobijem pravu boju ove škrinjice vapaj u naslovu je sasvim razumljiv :))....
i iako imam već par godina link a i kutiju sa svim potrebnim priborom još uvijek nisam napravila "kutiju za slikanje".....ali budem,budem sigurno:).....






a sad onaj tekst s kojim je trebao početi ovaj post....
tu sam ja,tu.....nisam nešto od bojanja i tako toga....a ni od pisanja.....ali još sam blogerica.:).....
a to što nisam od bojanja mi se na neki način i osvetilo jer sam ustanovila da su se neke boje osušile,bitumen isto tako,2k sottile se zgusnuo i ne raspucava.....uglavnom,elementarna nepogoda!....
i ove boje na donjoj slici sam kupila tko zna kada i koristila gotovo nikada.....jednostavno sam ih morala "iskoristiti"....






oni koji znaju moje početke će se možda sjetiti ove škrinjice.....imala je ona svoju priču i od ružnog pačeta postala labud.....ali i labud se vremenom ofucao :))).....
da ne zaboravim,jer nije nevažno, na škrinjici je moj prvi pokušaj rada s 2k......bila sam sretna ko malo dijete kad se to tako bogato raspucalo :)).....





i šta sam napravila?......škrinjicu sam samo obrisala i počela se s kistom i spužvicom igrati tirkizno PLAVOM i starozlatnom....i onaj smeđi facetten lak mi je poslužio kao boja a ne kao dodatni efekt raspucavanja.....
znam da nije isto pročitati i vidjeti na slici ali škrinjica sad ima tu nekakvu plavu boju,poput dubokog mora....ili dubokog svemira i neke tamo galaksije.....
nisam htjela kvariti tu priču dodatnim pretrpavanjima .....zato je tu samo šablona i malo prskanja bojom starog zlata i crvenom)....















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...