20. srpnja 2013.

spasi šta se spasiti da :)......

odmah se ograđujem od bilo kakvog autorstva jer ova ideja nije moja :)......ali je dobra,štaviše odlična:)))......ali slikovni prikaz ispod su odradile moje ruke i moj fotić :))).......
nedavno sam negdje vidjela kako se šminka u kompaktnom obliku može spasiti ali ne znam gdje ( inače bih stavila link,bez obzira da li je ideje originalna ili isto posuđena)....
no,dogodi se zar ne da kutijica s rumenilom,sjenilom ili puderom padne? ;)....meni je palo moje najdraže ( i jedino) rumenilo.....volim ga zato što je,unatoč tome što izgleda tamno,zapravo vrlo lijepe boje i daje diskretnu boju mojim obrazima.....a treba mi rumenilo jer živim tako da nemam previše  razloga rumeniti se zbog svojih postupaka a rumeni obrazi ipak daju licu svježinu i tako to ;) ....
možda od svega ovoga ne bi bilo ništa da nisam prije par dana tražila mast za opekotine (jesam, opekla sam se....ali hvala na pitanju, bit ću dobro )......i u ormariću pronađem bočicu alkohola....isti čas mi se upalila lampica i odjurila sam u kupaonu po razbijeno rumenilo....tu se nekako našao i foto aparat,zlu ne trebalo :))).....
mislim da su sličice sasvim jasne pa neću previše o samom postupku.....uglavnom istresite to što vam se razbilo i usitnite u prah.....pomoću medicinskog alkohola sve izmješajte u pastu koju pažljivo vratite u kutijicu......nakon cca 24 sata ( a i manje jer je sada toplo) alkohol će ispariti a vama ostaje sve baš kao da ste sad kupili u trgovini......






do našeg novog susreta - doviđenja :))...







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...