4. veljače 2012.

kaktusi......

ne nisam pogriješila blog za pisanje ovog posta:)).....
uz ovu olujnu buru s orkanskim udarima izlazim van samo ako moram......a kako nisam od onih koji mogu dugo gledati televizor moram si nekako zaposliti ruke.....
čini mi se da bi ovaj kaktus mogao biti intereesantan onima koji prate samo ovaj blog....






najprije sam od tamno zelene vune patent bodom isplela kaktus....






patent ili engleski bod je meni jedan od najdražih i bez problema ga može raditi svatko tko zna raditi pravu i krivu očicu.....
kriva očica se radi tako da se prebaci vuna preko lijeve igle (kao da će plesti kriva očica) ali se ne isplete nego se zajedno s očicom skine na desnu iglu....
prava očica (koja je u prošlom redu bila kriva) ima dvije niti koje se ispletu zajedno kao normalna prava očica......

nakon nekih 5-6 cm pletenja kroz gornje očice sam provukla deblji konac, sve stegnula i čvrsto zavezala.....






za sljedeći korak koristila sam ispleteni kaktusić,jedan mali drveni škaf (presladak je zar ne?),malo kamenčića,nešto vatelina i ljepilo.....






kamenčiće sam stavila u škaf i zalila ih ljepilom.....škaf je zgodan jer je drveni i ako slučajno padne neće se ništa razbiti......






pleteni kaktus sam dobro napunila vatelinom,po rubu provukla jači konac i stegnula....






na kraju sam kaktus zalijepila za škaf i stavila mu bodlje.....sad mi pribadače uvijek mogu biti pri ruci:)).......









a za kraj dio iz moje kolekcije pravih kaktusa i sukulenata......























Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...