9. veljače 2012.

blok za pisanje lijepih stvari:)).......

već dugo imam u planu upustiti se u avanturu izrade notesa (blokova,planera ili štatijaznamkakosetozove)....
istina,imala sam i volju i želju raditi one šivane i mislila da ću čistom logikom to uspjeti spojiti ali gle vraga nije to baš tako jednostavno:(.......
ovo je nekakvo kompromisno rješenje s kojim sam sasvim zadovoljna ali i dalje ću ustrajati na pokušanima da napravim jedan od onih šivanih s vanjske strane......








mislila sam da će ovo biti pravi tutorijal ali kao što sam već rekla stvar se zakomplicirala i zaboravila sam fotografirati neke korake u izradi ....... sorry,tutorijal nekom drugom prilikom:((......
za početak mi je bilo potrebno malo kartona,komad tkanine (slučajno srcoliko prigodan) i nekakav zgodan ukrasni papir.....za listove sam koristila obični 80 gramski papir........
trakica i čipka su došle kasnije:)).....






nakon malo rezanja,dosta mjerenja i ljepljenja uspjela sam stvar privesti kraju:)).....






dimenzije 15 x 11 cm,ima 60 stranica,točnije 6 puta po 10 stranica uvezanih koncem.........potpuno čistih ,za pisanje ili bilježenje po želji......samo lijepe stvari molim!!!!.....











iako sam razmišljala o izradi ovako nečega pravi poticaj za akciju mi je bila EDA..........sjećate se njenog albuma?.........da,da onog sivo zelenog!!........onog koji je u jednoj kutiji s još kojekakvim zgodnim stvarčicama stigao kao božićni poklon na moju adresu!!.....
ne samo da je lijep nego je toliko osoban da sam se sva raspekmezila listajući ga......s tekstovima i fotografijama.......kad kažem s fotografijama ne mogu ne spomenuti fotografiju koja je nastala kao čista zezancija a na kraju je postala hit godine i da nisam reagirala ucjenama i prijetnjama možda bi ista osvanula u javnosti:)))).......











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...