16. prosinca 2011.

raspucavanje........ ili kako da uštedite neku kunu:)))..........

tko zna da li bih pisala ovaj post da nema bere,alfe i omege udruge "penkala".......njegova riznica znanja prepuna je vrlo primjenjivih trikova kako dobiti nešto bez posezanja za čarobnim hobby bočicama.....
tako je nastalo i ovo raspucavanje:)).....






radila sam na glinenom tanjuru .........za cijelu priču potrebna je još akrilna boja i nekakva nitro boja.....
koristila sam nitro boju za metal ali može biti bilo koja ( to su one koje smrde))).....






obojala sam tanjur bijelom bojom......nakon što se boja osušila cijeli tanjur sam prošla s nitro zlatnom.....da bih dobila kockasto raspucavanje zlatnu boju sam nanosila i okomito i vodoravno......ako nanosite boju u raznim smjerovima i efekt raspucanosti će biti drugačiji:)).....











pustila sam da se nitro boja osuši......ali ne do kraja,bolje je da bude još malo ljepljiva na dodir.....
zatim sam vodoravno i okomito prošla sve bijelom akrilnom bojom....







nakon sušenje i kemijske reakcije boja se prekrasno raspucala......ako ste nestrpljivi možete se poslužiti i fenom:).....









mislila sam pokazati samo raspucavanje ali da tanjur ne bi  nezavršen čekao u nekom kutu ipak sam naljepila salvetu i na rubovima malo ukrasila šablonama:))...









zgodno zar ne?).....i jako jeftino!!!....
ovakve i druge stvari,ideje i trikovi su sastavni dio radionica u udruzi.......
poslije nove godine kreću nove još interesantnije radionice a kreće i obećana radionica pletenja koju ću ja voditi:).......
o detaljima u nekom od sljedećih postova:)))....






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...