14. prosinca 2011.

gospođa lampa i anđeli

prije svega želim vam svima zahvaliti na potpori i komentarima u prošlom postu:)......

za danas sam pripremila makeover jedne lampe.......i dva anđela koji ju čuvaju:))).....
i noću i danju:)))...









iskoristila sam postolje OVE lampe........malo sam šmirgl papirom skinula 2k i postolje obojala bijelom akrilnom bojom.....lakirala sam caparolovim saten lakom......
tragovi raspucanosti su se lijepo uklopili s dezenom na sjenilu.......

na žalost makove sa sjenila nisam uspjela skinuti i morala sam kupiti novo,obično bijelo sjenilo.....
ovaj prozirni materijal imam već dugo,kupila sam ga s namjerom da od njega sašijem nekakvu košulju:).....ali osim što je rastezljiv i proziran motiv na njemu je kao nekakva gumirana masa.....bilo mi je nezamislivo nositi tako nešto......






kotrljajući sjenilo od ruba materijala dobila sam komad koji oblikom i veličinom odgovara sjenilu............






tako skrojen materijal sam nalijepila na gornje i donje rubove sjenila.......to što je materijal elastičan je bio mali problem ali snašla sam se:))....






uz donji rub sam nalijepila traku s perlama a na gornjem je svilena špaga......
UHU kraft ljepilo koristim u svim prilikama i jako sam zadovoljna s njim.....dobro drži,lako se razmazuje i ne ostavlja tragove.......












anđele sam radila od papirnatih podmetača za kolače.......za glavu sam koristila kuglice od prešane vate jer su bijele i lagane:))....







sviđa mi se kako lampa izgleda kad se upali svjetlo,uzorak na materijalu još više dolazi do izražaja....















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...