15. studenoga 2011.

nagrada i nešto sitno:)...

huuu!
huuuuuu!!
huuuuuuuu!
nije ovo ni zvuk bure a ni juga,vani je mirno bez vjetra.......to ja otpuhujem prašinu s bloga:)))))......
a što je najgore ni danas se neću pohvaliti nekim novim,super uspješnim i posebnim uratkom:))))......
danas sam po lošem danjem svjetlu jedva uspjela uhvatiti novi ukras za zid:).....
dobila sam ovo lijepo,mirisno srce od gipsa.....u pakiranju je priloženo i eterično ulje kojim se može natopiti gipsani odljevak tako da ispušta miris u prostor.......







bijelo srce,crni okvir.........okvir nije ovako sjajan,to mi se fotoaparat inatio:((.....









a ovu slatku nagradu sam dobila od dragih cura i super kreativki:









svjetlana
rea
olija
biljana
nives
ksens

nadam se da nisam nikoga izostavila a ako jesam pripisat ćemo to mojim godinama:))))......

gotovo uz svaku nagradu sam pisala nešto o sebi pa da se ne ponavljam:))....
za sada ću samo citirati jednu dragu blogericu -  "volim sve što vole mladi"!!!!.....









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...