1. lipnja 2011.

li-la......s mašnom:)

kao što i sam naslov kaže jedna lila škrinjica.......s lila mašnom:))........
radila sam s dvije boje i sa šablonom.......















u nastavku ću vam pokazati kako sam napravila ovu duplu mašnu.....






iglom i koncem sam preklopljenu traku zašila na dva mjesta......drugi dio je cca duplo duži od prvog.......







sredinu trake namjestim na prvi šav........zatim i drugi šav poklopim s prvim....









prateći šav koncem sam nabrala mašnu na sredini....






krajeve trake sam preklopila da izgledaju ljepše i malo ih zašila....






na kraju sam sredinu dodatno ukrasila uskom crnom trakom......






mašnu sam nalijepila na kutiju i dodatno sve ukrasila "visuljkom"........













Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...