2. lipnja 2011.

hohoho puna košara:))).....

jutro je počelo s nagradom:))).....i to ne bilo kakvom nagradom nego nagradom za kreativni blog.......medena s medenog bloga je sama kreirala nagradu i podijelila ju blogovima koji su po njenom mišljenju kreativni.....
hvala medena,lijepo je  znati da me na domaćem terenu smatraju kreativcem:)))....






ali da bi dan bio potpun pobrinula se mariangela maciel s bloga trocas de linhas........
s njenog bloga dolaze dvije nagrade.......ima li nešto ljepše nego biti nekome inspiracija?))......
hvala mariangela:))....






puno je blogova koji mene inspiriraju ali iza svakog bloga stoji osoba koja ga stvara i kreira......zato ću danas ovu nagradu podijeliti blogericama,ženama,kreativkama koje me inspiriraju kao osoba ali i svojim radovima....


sanja
eda
sandraZ
lilly
vesna
kek´sica ivana
lenka
tatjana



druga nagrada je ova sunčana koji odolijeva vremenu i svako malo se zavrti......prosljeđujem ju dalje i neka se opet zavrti na puno blogova......






marina - craftzeefactory
sandra - kreativni zanos
andrea - lom torbe
jasna - kao igra
suzana - made by suzana
nene3110 - moj cvetni svet
jolanda - jolandinerukotvorine
manuela - agulha magica
inmacu - entre mis manos
isabel R - dreams & fantasies



i sad mi je krivo i žao što puno dragih blogera nije stalo na ove popise ali jedino rješenje za to je da nagradu podijelim svim blogerima a onda ju nitko ne uzme..... a svi ste vi moja inspiracija:))....










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...