5. prosinca 2010.

sv.nikola,čizmice i peglanje......

večer uoči 6.12......
svi znamo da noćas dolazi sv.nikola i da treba stavit čizmicu u prozor......
kako sam ove godine bila JAKO dobra očekujem da mi sv.nikola ostavi darove......optimistično sam stavila nekoliko čizmica:))))......




najprije sam stavila ove ali preplitke su i u njih bi malo toga stalo:))))...ipak sam ja optimistična osoba:)))))....




u prošlim postu o decoupageu na platnu sam spominjala peglanje......i evo mene opet s peglom u ruci:)))......nemojte misliti da je to svakodnevna pojava:)).....ne,ne!!.... prava istina je da smo pegla i ja većinu vremena na VI.....
dakle,danas ću vam pokazati kako sam napravila pločicu s čizmama:)))....
koristila sam
- pločicu,prethodno obojanu bijelom akrilnom bojom....
- salvetu s visećim motivom:))....
- decoupage ljepilo,kist i......peglu:))...




pločicu sam dobro namazala ljepilom,nije bitno da bude debelo ali je važno da cijela površina bude premazana ljepilom.....






ostavila sam preko noći da se ljepilo dobro osuši......nakon što je suho na dodir uzimam u ruke peglu.....
opet koristim papir za pečenje.....na pločicu postavim izrezanu salvetu,naravno samo njen gornji sloj......preko toga postavim papir za pečenje......pegla je uključena na nisku temperaturu,para mora biti isključena......
i peglam:))))....






nakon peglanja salveta je savršeno ravno i bez nabora zaljepljena na pločicu.....






ako se dogodi da negdje nije primilo ljepilo nemojte pokušavati popravljati dok se sve dobro ne ohladi...nakon toga možete cijelu površinu proći s ljepilom i nakon sušenja lakirati:))).....




pis of kejk?!.....:)))))










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...