5. prosinca 2010.

pokloni i nagrade....

ako sv.nikola lutajući nebeskim visinama promaši moj prozor neću se previše uzrujavati jer ja imam svoje dobre vile i divne žene od kojih sam već dobila poklone:))).....
prije nekoliko dana u rijeci je bila loredana s bloga villa-loredana......dovoljno poznajete loredanu da znate da nije došla "lamatajući rukama":))).......
iz njene radionice sam dobila ovaj prekrasni lavandasti milje a na njemu naravno i vrećica lavande iz njenog vrta:))))......i nekoliko jako lijepih decoupage papira koje ćete uskoro vidjeti na mojim radovima......
lore šaljem ti bušić:))))....




a u petak je stigao i paket od naše kreativne sanje:))......na njenom quick giveawayu sam osvojila vijenac:)))......nemate pojma koliko dobro izgleda osušena hortenzija s daškom zlatnog spreje:))......vijenac ću sutra svečano postaviti na vrata:)))...
u kutiji su bili .i materijali za moje igre s iglom i koncem:)))....i sanjin prepoznatljivi znak,ukrasna puževa kućica:)))....




u istom paketu je stigao i vijenac za biljanu,tako da je i sanja jednim udarcem ubila dvije muhe:)))).....a biljani i meni je to dobro došli za još jednu kavicu uz puno smijeha i razgovora:))))....
a kad je već dolazila biljana je donijela i vrećicu punu zimzelenih grančica za moj budući vjenčić ili aranžman:))).......






prošli tjedan sam dobila i ove nagrade.....
ova je stigla s blogova mice torbicei unikatne ženske torbice......
puno vam hvala na nagradi:))))......




a s bloga komar-unikamart je  stigla ova nagrada....komar hvala.))...





da bi preuzela nagrade moram napisati 7 stvari o sebi......mogla bih napisti i puno više toga ali prijeti opasnost da se sve pretvori u srceparajuće-petparački tekst.....zato samo ukratko:.....
1. unatoč svemu što mi se događalo u životu ja sam i dalje nepopravljivi optimist.....zato što tako hoću,ne želim živjeti s figom u džepu:)....
2. volim ljude i bez problema se uklopim u svako društvo.....
3.  nisam zlopamtilo ali sam tvrdoglava.....možeš me preveslati jednom,možeš pokušati i drugi put ali treći put nemaš šanse jer si već nakon drugog pokušaja delete....
4.  volim dijeliti s drugima,ne samo stvari......i moja maksima s desne strane bloga nije samo mrtvo slovo na papiru.....znanje treba dijeliti:)).....
5. ovo sigurno niste znali - iako tu pišem jaaaako slobodnim stilom u srednjoj i na fakultetu sam bila urednik školskih časopisa a u tom periodu sam nakupila i dosta nagrada za literarne radove....
6. još nešto što niste znali je da sam prošle godine sašila kaput i nikad ga nisam obukla.....svečano obećavam da ću ga ovih dana prošetati:)))....
7. opasano se približavam 100-tom postu na ovom blogu:))...


nagradu prosljeđujem svim sljedbenicima i redovnim čitateljima ovog bloga:)))












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...