20. studenoga 2010.

a gdje s koncima?......

ova kutija za konce je stara nekih 20 godina.....kupila sam ju u mađarskoj:)..
u to vrijeme ja moj brat živio u donjem miholjcu i svaki moj posjet je završavao odlaskim preko granice:))))
o dizajnu kutije kupljene u mađarskoj u prošlom stoljeću nemam vam veći ništa posebno:((....
uglavnom kad sam se zarazila decoupageom nadobudno sam odmah poklopac kutije prošla temeljnom bojom.....namjera je bila staviti a nju nekakve ruže.....ruže su završile na drugoj kutiji a ova je čekala,čekala.....
prije nekoliko dana sam kupila decoupage papir s krojačkim lutkama:)).....
nisam imala ideju šta dalje,nisam mogla samo izrezani motiv nakeljiti na poklopac.....
i jučer mi se dogodio "sindrom brisača":)))....znate ono kad uključite brisače na autu i odmah,naravno,bolje vidite:))....
na poklopac sam najprije stavila salvetu decentnog cvjetnog uzorka,da glumi tapete:))....na to sam rasporedila motive s decoupage papira......







malo bitumena na rubovima i u završnoj fazi saten lak.....






iza ključa se kriju konci:))...










a one ruže su završile na ovij kutiji.....














Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...