14. studenoga 2010.

desert rose.....

kao i svi vi uvijek sam u potrazi za nekom novom,još neviđenom salvetom.......dobar izvor mi je često mama koja od svojih prijateljica dobije nekakve stare i posebne salvete.....
ova me je osvojila na prvi pogled svojom neobičnom mješavinom patchworka i žutih ruža.......volim ruža a žute su mi najdraže.....
na kutiji nisam previše komplicirala.......salveta na poklopcu,rubovi sjenčani tamno zelenom bojom i puno,puno laka za visoki sjaj.....
na donjem dijelu 2k medium od stamperije i pukotine punjene sa zlatnim porporina prahom.....
















naslov posta vas je podsjetio na nešto?......možda na stinga?.......jako mi je žao da zbog spleta okolnosti nisam išla na njegov koncert u zagreb.......
zato vam svima poklanjam jednu njegovu pjesmu.......razmišljala sam za koju od svih njegovih pjesama da se odlučim.......zbog kutije s ružama samo za vas jer vi to zaslužujete:))).......
sting i "desert rose".......








na kraju sve vas pozivan na giveaway na drugom blogu....na karošparo blog, kako bi sanja rekla:)))









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...