3. rujna 2010.

"volim......"

dobila sam dva poziva za sudjelovanje u igri VOLIM.....
prvi je stigao od kajke s bloga skarbnica duszy.......
a drugi od verbe s bloga škatulka....
hvala vam što ste me se sjetila i uključile u ovu zgodnu igricu jer pišući o onome što volim pružam vam priliku da me malo bolje upoznate......
pravila igre su:
- da na blogu napišem tko me je pozvao u igru....
- da napišem 10 stvari koje volim....
- da u igru pozovem 10 novih blogera...

the rules of this game::
- who invited you into the game
- write 10 " love..."
- include  another 10 blogs


razmišljala sam kako sve što volim smjestiti u samo deset crtica......i znam da ne mogu,ovo je samo dio onoga što volim......
slike nisu propisane pravilima ali mene je veselilo da ih postavim:)))....


-volim svoje sinove,nemjerljivo......kad su bili mali izgledali su kao lolek i bolek,jedan visko i mršav a drugi plavi bucko:))....



volim prvu jutarnju kavu,crnu i gorku.......i sve ono o čemu razmišljam i planiram dok se uz nju razbuđujem......



volim čokoladu ....u svim oblicima a i količinama:)))



volim rano jutro,svitanje.....početak novog dana,novih mogućnosti.....volim boju mora ujutro.....



volim sve boje jeseni.....uvijek me fascinira predivan spektar boja šume u jesen....



volim što me ova spravica povezuje sa cijelim svijetom.....volim pisati,čitati,istraživati:)))....volim svoje i vaše blogove:)).......



volim putovanja....duža ili kraća,nebitno......i još uvijek jako volim voziti:)))......
sjesti u auto,ruke na volanu i moj je cijeli svijet:))....



volim glazbu....raznu.....i strašno volim pjevati.....najiskrenije,nemam sluha i nije me lijepo čuti:)))......zato si dam oduška u autu na otvorenoj cesti i pjevam uz neki dobar cd iz sveg glasa:))......



volim iglu i konac......s malo mašte iglom i koncem se mogu napraviti čuda.....



volim jeans.....kad god ne znam šta ću obući ili mi je frka traperice su spasonosno rješenje:)))......



volim još puno puno toga......


pozivam ove blogere i kreativne dušice da preuzmu igru i da nam daju priliku da ih još malo bolje upoznamo....

sanja - kreativnost
branka -one stroke paiting..
biljana - biljana shabby
eda - spalatinart
loredana - vila loredana
raki - made by raki
maria - decoupage addict
andreja - mavricna ustvarjalnica
cris - caixias de  pandora
carolina - carolina artesanias

the rules of this game::
- who invited me into the game
- write "10 - love"
- include  another 10 blogs


uf zar je već toliko sati!?......umorilo me ovo linkanje,idem spavati... :)))).....pišemo su ujutro:)))...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...