31. kolovoza 2010.

post bez naslova:))

da li je ovo prvi u nizu ili je samo trenutni nedostatak inspiracije ali post bez naslova je pred vama:)....
ili mi se previše toga mota po glavi?......
mogla bih napisti nešto o našoj maloj blogerskoj zajednici .....ili o trošarinama na gorivo i duhan (hm).......
a možda o vremenu,toplo-hladno?.....o novim modnim trendovima?.....
ili o.....
ali ne......"neću politiku u svoju butigu":))...
mogla bih upasti u zamku  za i protiv........a nije sve crno-bijelo.....istina nekad mi je sve bilo ili crno ili bijelo.....a u jednom periodu mi je sve bilo sivo......
a sada?......sad maksimalno koristim cijeli spektar boja između crne i bijele.....i odlučila sam da mi je današnji dan ružičast:)))....
tek sam počela post a već muljam:(.....nije istina da ništa nije crno-bijelo....
ova kutija je crno-bijela......samo crno-bijela.....:)))








ne znam kako vi ali ja prilično teško dolazim do kutija po pristojnoj cijeni...... ovakve s pregradama su prava rijetkost......zato se  i u ovom postu zahvaljujem MarijiM koja me se sjetila kad je vidjela ovu kutiju......
MarijuM sam upoznala na CIF-u,najprije kroz njene radove .....osim što radi jako lijepo salvetnu tehniku ona i predivno hekla i veze.......uživo smo se upoznale zahvaljujući činjenici da je ona iz požege,grada u kojem sam se rodila...........MarijaM je draga i beskrajno  zabavna,a  kako smo obje velike pričalice naši susreti traju satima:))))....
kad sam počela raditi ovu kutiju sjetila sam se još nečega što sam dobila od nje.....
početkom godine na CIF-ovom natječaju za rad mjeseca sam dobila najviše glasova i kao nagradu su mi ostale ženskice slale salvete......
kako sam se onda veselila svakoj kuvertici:))).....
 MarijaM mi je poklonila i ovu bocu koja je do sad čekala trenutak inspiracije.....






cijela crno-bijela priča potaknuta je pošiljkom iz poljske....kajka mi je poslala divne salvete,a među njima i ovu crmo-bijelu.....
hvala ti draga kajka,nadam se da ćemo se nekada i uživo sresti:))........





sasvim slučajno je i rad koji je na CIF-u bio prvi baš crno-bijeli.....s malo zlatnog:)).....
ovo je slika za vas koji da sada niste kliknuli niti  na jedan crveni CIF :)))...





mislila sam da će ovo biti kratki post,zato i nema naslova.....da baš:( a napisala sam cijelu čitabu:)))....
i svaki put kad napišem crno-bijelo čujem negdje u glavi prljavce i njihov "crno bijeli svijet".....
da ne bih pala u iskušenje stavljanja linka završavam post.....


pusa:))....





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...