17. kolovoza 2010.

vaza-ćup


danas ću vas upoznati s jednim proizvodom koji je mene oduševio:))...

vaza iliti ćup je bila nekakve bljak boje i najprije sam ju pofarbala zlatnom bojom......na nju sam nanijela obični crackle.....kad se osušio spužvicom sam nanijela smeđu čokoladnu boju.....
crackle je boju raspucao svakako,negdje imam velike pukotine a negdje su sitne......i to mi se baš sviđa......:))
ali nakon svega na vazu sam nanijela čarobnu dvokomponentnu smjesu koja daje izgled a i tvrdoću stakla.....
baš zbog tog sjaja nisam mogla slikati bez odsjaja:))....








taj sjaj sam dobila s ovim proizvodom.......toplo preporučam:)) ...




a sviđa li vam se ovaj cvijet na platnu?......kako ga brzo i jednostavno napraviti pogledajte TU. KLIK.....:))







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...