4. svibnja 2010.

swap

mislile ste da sam zaboravila na decoupage.....ne nisam,čekala sam da izmjenim swap s svojom partnericom ksenijom......i da se radovi objave na forumu......
ovo su radovi koje smo izmjenile.........od ksenije je na moju adresu stigla kutija i okrugla sličica s motivom djevojčice......svi cvjetići na kutiji su ručno rađeni u 3d.......ali mene je ova ogrlica potpuno osvojila.......koralji zarobljeni u prozirnoj smoli,to je nešto što ću sigurno i s guštom nositi ovo ljeto...




radila sam bocu,dvostruki decoupage......s meni jako dragim makovima.....
ali nekako malo po malo igrajući se bojama dobila sam jednu tamnu i pomalo tmurnu bocu......da bih malo popravila cijelokupan dojam poigrla sam se šablonom s listićima i po rubu boce postavila bijele listiće....a cijelu bocu premazala jednim slojem sedefastog laka.....


nakon cjele priče s bocom odlučila sam se za jednu jednostavnu kutiju......ziheraški bijelu..
kutija je zgodnog oblika tj.ima taj prozor i dubinu......opet ziheraški ruža kao motiv....
a na kutiji šablona,ista ona koju sam djelomično stavila na bocu.....radila sam ju s modelir pastom i sve ostavila bijelo...... dva premaza sedefastog laka tako da cijela izgleda kao biser......šablonu sam stavila i na unutrašnjost poklopca...
i kao šećer na kraju kseniji sam poslal i crveni zip-broš






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...