5. svibnja 2010.

blog jastuk-giveaway

loredana me je jako razveselila uvrstivši me u dobitnice salveta......i izzy je organizirala giveaway......mislila sam ,ma imam i ja dosta salveta ,mogla bih i ja nešto tako izorganizirati....ali ne sad,možda za tjedan,dva.....
danas sam se zabavljala kombiniranjem materijala za nove jastučiće u boravku.....osnova će biti žutica,tako jeftina,tako prirodna i tako laka za održavanje....u kombinaciji narančastih i smeđih tonova.....
i dok sam slagala neke kombinacije odjednom BUM-TRAS.....pogodi me ideja za blog-jastuk....jastuk koji izgledom podsjeća na naše blog stranice.....odmah sam se dala u potragu za komadima materijala,trakicama i gumbićima......mašina kao da je šivala sama od sebe i u manje od sat vremena bio je gotov....ON....
osnova mu je žutica.....malo ovog zgodnog šarenog materijala,satenski volančić,pliš trakica,malo satenske mašnice i dva filigranska gumba....


e sad drage moje šta vam je činiti da dobijete ovaj jastuk....ups,ne dajem jastuk nego samo jastučnicu......za jastuk ćete se snaći,znam da ih imate dosta doma....
od sada do sljedećeg petka ujutro u 8 sati svi,ali baš svi koji ostave komentar bilo gdje na ovom blogu ulaze u čarobnu zdjelu.....
uvjet je jedino da komentar ne bude kraći od tri rečenice.....e tu ja s mojim točkama ne bih dobro prošla:)))))
izvlačenje sretne dobitnice bit će u petak popodne na jednoj riječkoj terasi,okupanoj suncem,nadam se ;)......
neću vam otkriti gdje da nas ne bi špijale ili poslale paparazze.......
bit će prisutna naša biljana.....shabby biljana (uf,moram nazovati bilju na tel).....i nataša,jedna forumska ptičica...
one će biti zadužene za regularnost izvlačenja...
a ja ću biti hostesa (konačno!)......moja sretna ruka će izvući papirić s nečijim imenom....
drage moje nadam se dobroj zabavi i ugodnom druženju......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...