23. svibnja 2010.

etui i još neke sitnice

radila sam dosta decoupagea a i šivala sam u zadnje vrijema....ali nisam mogla stavljati slike tako da ću sljedećih dana to malo nadoknaditi....
nabavila sam prilično etuia a kako sam prije desetak dana na putu za slavoniju naišla u zagreb i bila u megacoloru tako sam se zarazila šablonama,patinom i njihovim prozirno gelastim twin colorom.....
uživala sam radeći ovo a najviše sam koristila ruke i prste......kao dječja igra))...svi etuii imaju s jedne strane motiv a s druge strane šablone koje prelaze i na prednju stranu.......šablone su uglavnom rađene s twin cloorom.....volim njegov metalni sjaj i raspon boja.....

dva etuia s motivima i u bojama afrike.....


dva glazbena......violinski ključ i balerina tzv.zvrk-hanuma....


dva s morskim motivima......svjetionik i jedrilica na moru.......



etui s ružama (ili su to božuri?) i mala damska tabakera....


mali,slatki novčanik s pariškim štihom i dvije kopče za kosu.....jedna s ornamentima......a kopča s klimtom je sad u kompletu s privjeskom od polimerne gline koji sam nedavno radila...


i jedna slika svega na hrpi ......tzv. grupnjak))......

 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...