17. svibnja 2010.

novi izgled

rado bih se pohvalila novim izgledom bloga da sve to nije rezultat nesretnog spleta okolnosti.......zahvaljujući mom kompu koji glumi umirućeg već neko vrijeme nisam tu onoliko koliko bih htjela.......kad se tome doda i moja prirodna znatiželja i potreba da tipkam i klikam po mjestima za koje bi bilo bolje da ih ne diram......((
i tako se jutros dogodilo da mi je nestalo gotovo sve s bloga......
zahvaljujući mom sinu,ljubi ga majka, ipak smo uspjeli vratiti sve postove i veliki dio raznih dodataka.....ili kako se to već zove ;)
ali pozadinu sam morala promjeniti,sad imam i zeleno obojanu pozadinu postova......e to me kopka da promjenim u bijelo,ali ne sada.....moram se malo oporaviti od današnjeg šoka......a nisam ni sigurna da je ovo konačni izgled,ima toliko lijepih pozadina.....a ja neodlučna.....
nadam se da vam se sviđa novi izgled i da ćeta i dalje rado dolaziti u moj mali blog svijet.....danas sam počela raditi nešto novo i uskoro će biti novih radova ....
pusa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...